PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9Inphemh5dmUuc3RiLnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

В якому віці слід відучити дитину від соски?

За живе!

Соска – це невід’ємна частина життя дитини, тому момент розставання з нею особливо трагічний для малюка. Коли ж слід відучити дитину від соски? Читайте в матеріалі.

соска

Педіатр Інна Борисюк повідомила: «Коли дитина починає говорити, соска відразу повинна піти з її життя. У кожної дитини це індивідуально. Але якщо у дитини соска постійно в роті в бадьорому стані, то з моменту, коли вже починають рости зуби і формується прикус (з 6-ти місяців), він може порушуватися. Плюс до цього можливе порушення артикуляції, так як неправильно формуються м’язи язика, губ, щік».

Читайте також: Дитина зацікавилася косметикою: чи варто хвилюватися батькам?

Якщо дитина після року продовжує смоктати соску, то є ризик уповільнення інтелектуального та психомоторного розвитку через смоктання, оскільки відбувається гальмування в головному мозку. Коли в бадьорому стані дитина ходить на ігровому майданчику або вдома весь час з соскою, її увага розсіяна, вона не може концентруватися на тому, що їй говорять. І це гальмівний стан за рахунок смоктального рефлексу є ризиком для уповільненого інтелектуального розвитку – дитина пізніше почне говорити, повільніше реагуватиме на те, що відбувається навколо неї, буде менш сконцентрованою, ніж її однолітки, яких відучили від соски на півроку.

«Якщо ж дитині дається соска тільки для засипання і з рота вона виймається, то зрештою до року ніяких проблем не буде. У дітей до року смоктальний рефлекс природний, а після року соскою цей рефлекс фактично нав’язують», – додала фахівець.

Дивіться у відео: