Хто несе відповідальність за прострочений товар в аптеці?

За живе!

Ви отримали прострочені ліки в аптеці? Або ж фармацевт порадив вам невідповідні препарати? В матеріалі ми з’ясували, хто несе відповідальність за цей обман.

1945dc7910850305f65247297472b926

Фахівець медичного права, адвокат Олена Бабич розповіла: «Якщо обдурила людина, яка влаштувався працювати, наприклад, і підробила документи, то винна вона. Якщо роботодавець знав, що у працівника немає освіти, – провина його. Але в більшості випадків, відповідальність обох: власника аптеки і самого «липового» аптекаря. Покарання досить серйозне: від 17 тисяч гривень штрафу – до 3 років позбавлення волі. Але позбавлення волі рідко застосовується. Найчастіше кримінальне покарання, або виправні роботи. Що ж стосується аптечного закладу, то його можуть позбавити ліцензії».

1_52553f47afea252553f47afee2

Також адвокат додала: «Дуже складно довести, що ви просили не ті ліки, які вам продали. З усіх випадків один або два відсотки вдавалося щось довести».

Є перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню. Цей перелік затверджений Постановою Кабінету Міністрів України. Відповідно до закону, ліки поверненню не підлягають. Аптеки не зобов’язані приймати медикаменти назад.

Читайте також: Які препарати фармацевт не має права радити?

Президент ГО «Пацієнти України» Ольга Стефанишина розповіла, що допомагає відстоювати права пацієнтів, і як їй вдається повертати людям гроші за куплені непотрібні ліки. «У нашій країні немає категоричної заборони на повернення коштів з боку держави, як, наприклад у США. Це означає, що, якщо у аптекарів є бажання, то вони можуть прийняти ліки назад, покарані за це вони не будуть. Але це тільки акт доброї волі, вони не зобов’язані».

Більше інформації – в відео:

ВІТАННЯ!
Будь ласка, допоможіть нам покращити сайт -
поставте 3 чесних галочки:

1. Я готовий щомісяця платити за доступ до сайту без реклами:

2.

3. Мені

Будь-ласка, заповніть всі поля